Obchodní podmínky

Kdo jsme a co tyto podmínky upravují
Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) podnikatele Helena Fialová, IČO 16850998, se sídlem Riegrovo náměstí 181, 394 64 Počátky, e-mail info@nase3d.cz, tel. +420 720 247 741 (dále jen „Prodávající“ nebo „my“), upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, vzájemná práva a povinnosti Vás jako kupujících a nás jako prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“) uzavírané prostřednictvím internetového obchodu na adrese https://www.nase3d.cz (dále jen „E-shop“).

Všechny informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, dostupném na https://www.nase3d.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/.

Ustanovení těchto Podmínek tvoří nedílnou součást Smlouvy. Smlouva i Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat; tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění.

Smlouvu uzavíráme distančním způsobem prostřednictvím E-shopu (webového rozhraní). Pokud by některá část Podmínek byla v rozporu s individuálně sjednaným ujednáním při Vašem nákupu, přednost má naše individuální dohoda.


I. Některé definice

  1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží.

  2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, včetně balení.

  3. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu.

  4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů.

  5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o DPH na Celkovou cenu.

  6. Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s námi.

  7. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů pro správu objednávek.

  8. Vy jste osoba nakupující na našem E-shopu (kupující).

  9. Zboží je vše, co můžete na E-shopu nakoupit.


II. Obecná ustanovení a poučení

  1. Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.

  2. Při nákupu Zboží je Vaší povinností poskytnout nám všechny informace správně a pravdivě. Údaje zadané v Objednávce považujeme za správné a aktuální.


III. Uzavření Smlouvy

  1. Smlouvu s námi lze uzavřít pouze v českém jazyce.

  2. Smlouva je uzavírána na dálku; náklady na použití prostředků komunikace na dálku hradíte Vy (obvyklé náklady na internet apod.). Odesláním Objednávky souhlasíte s jejich použitím.

  3. K uzavření Smlouvy vytvoříte na E-shopu návrh Objednávky, který obsahuje:
    a) vybrané Zboží (tlačítko „Přidat do košíku“);
    b) Cenu, Cenu za dopravu, zvolený způsob platby a doručení;
    c) Vaše identifikační a kontaktní údaje pro doručení;
    d) u opakovaných dodávek i dobu trvání.

  4. Údaje v návrhu Objednávky můžete do odeslání měnit a kontrolovat. Objednávku odešlete stiskem tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ po odsouhlasení těchto Podmínek.

  5. Vaši Objednávku potvrdíme e-mailem na adresu uvedenou v Objednávce. Součástí potvrzení je shrnutí Objednávky a tyto Podmínky; potvrzením dochází k uzavření Smlouvy.

  6. Objednávku nemusíme potvrdit zejména, pokud Zboží není dostupné nebo překračuje nastavený limit množství; v takovém případě Vám nabídneme uzavření Smlouvy v pozměněné podobě.

  7. Je-li v E-shopu nebo v návrhu Objednávky uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Zboží za tuto Cenu dodat, i když jsme Objednávku potvrdili. Nabídneme Vám novou Smlouvu; pokud ji do 3 dnů nepotvrdíte, můžeme od Smlouvy odstoupit.

  8. Uzavřením Smlouvy Vám vzniká závazek uhradit Celkovou cenu.

  9. Objednávat můžete i přes Uživatelský účet; vždy prosím zkontrolujte předvyplněné údaje.

  10. Můžeme poskytovat slevy; vyplňte je v košíku do příslušného pole.


IV. Uživatelský účet

  1. Registrací na E-shopu získáte přístup do svého Uživatelského účtu.

  2. Uvádějte prosím správné a pravdivé údaje a průběžně je aktualizujte.

  3. Přístup je chráněn jménem a heslem; tyto údaje uchovávejte v tajnosti.

  4. Uživatelský účet je osobní; nepřenechávejte přístup třetím osobám.

  5. Účet můžeme zrušit, zejména pokud jej déle než 6 měsíců nevyužíváte nebo porušujete Smlouvu.

  6. Dostupnost účtu může být omezena nezbytnou údržbou.


V. Cenové a platební podmínky, výhrada vlastnického práva

  1. Cena je uvedena u Zboží v E-shopu, v návrhu Objednávky a ve Smlouvě. Případný rozpor řeší Cena v návrhu Objednávky (ta je shodná se Smlouvou).

  2. Celková cena je uvedena včetně DPH a všech zákonných poplatků.

  3. Celkovou cenu požadujeme po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Platit můžete:
    a) bankovním převodem – údaje obdržíte v potvrzení Objednávky; splatnost 5 dnů;
    b) online kartou (Shoptet Pay) – podle podmínek poskytovatele; splatnost 1 den;
    c) hotově při osobním odběru – splatné při převzetí;
    d) (volitelné) dobírkou – pokud je aktivní, splatné při převzetí.

  4. Fakturu vystavíme v elektronické podobě po úhradě Celkové ceny a zašleme Vám ji e-mailem; je dostupná i v Uživatelském účtu.

  5. Vlastnické právo ke Zboží přechází na Vás až úplným zaplacením Celkové ceny a převzetím Zboží.


VI. Doručení zboží, přechod nebezpečí škody

  1. Způsoby doručení (Česká republika):

    • Osobní odběr (Počátky)zdarma

    • Balíkovna / Česká pošta – výdejní místo69 Kč

    • WE|DO BOX79 Kč

    • Zásilkovna – výdejní místo (Z-Point)129 Kč

    • PPL Smart – výdejní místo79 Kč

    • PPL – na adresu159 Kč

    • Zásilkovna – doručení na adresu159 Kč

    • WE|DO Home – na adresu149 Kč

    • WE|DO Point – výdejní místo77 Kč

    • Česká pošta – Do ruky (na adresu)139 Kč
      Ceny jsou vč. DPH. Doprava zdarma (pokud je aktivní) je uvedena u produktu/košíku.

  2. Zboží doručujeme v rámci ČR a SR (ceny a nabídka doprav pro SR se zobrazí při volbě „Slovenská republika“ v košíku).

  3. Doba doručení závisí na dostupnosti Zboží a zvoleném způsobu doručení/platby; orientační termín sdělíme v potvrzení Objednávky.

  4. Při převzetí prosím zkontrolujte neporušenost obalu; zjevně poškozenou zásilku nepřebírejte a informujte dopravce i nás.

  5. Nepřevezmete-li Zboží (mimo případ dle bodu 4), neporušujeme tím naši povinnost dodat; můžeme od Smlouvy odstoupit a požadovat úhradu nákladů opakovaného doručení.

  6. Je-li nutné doručovat opakovaně nebo jinak, než bylo ujednáno, uhradíte nám náklady opakovaného doručení (splatnost 14 dnů od výzvy).

  7. Nebezpečí škody na Zboží přechází na Vás převzetím; pokud Zboží nepřevezmete (a měli jste tu možnost), přechází nebezpečí škody okamžikem, kdy jste je mohli převzít.


VII. Práva z vadného plnění

  1. Zaručujeme, že při přechodu nebezpečí škody je Zboží bez vad, zejména že:
    a) má ujednané nebo obvyklé vlastnosti;
    b) je vhodné pro uvedený či obvyklý účel;
    c) odpovídá jakosti či provedení vzorku (byl-li sjednán);
    d) je v odpovídajícím množství a hmotnosti;
    e) splňuje požadavky právních předpisů;
    f) není zatíženo právy třetích osob.

  2. Práva a povinnosti se řídí zejména § 1914–1925, § 2099–2117 a § 2161–2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

  3. Vady uplatníte e-mailem nebo poštou (kontakty viz výše); můžete využít vzorový reklamační formulář (Příloha č. 1).

  4. Podstatné porušení Smlouvy – můžete požadovat:
    a) odstranění vady dodáním nového Zboží/chybějící části;
    b) opravu Zboží;
    c) přiměřenou slevu;
    d) odstoupení od Smlouvy.

  5. Nepodstatné porušení Smlouvy – můžete požadovat:
    a) dodání nového Zboží/chybějící části;
    b) opravu;
    c) přiměřenou slevu.

  6. Od Smlouvy nemůžete odstoupit ani požadovat nové Zboží, pokud nemůžete vrátit původní ve stavu, v jakém jste ho obdrželi, ledaže nastala výjimka dle zákona (např. prohlídka za účelem zjištění vady apod.).

  7. Do 3 dnů potvrdíme přijetí reklamace; vyřídíme ji bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů (lze dohodnout prodloužení).

  8. O vyřízení Vás informujeme e-mailem; u oprávněné reklamace máte právo na náhradu účelně vynaložených nákladů.

  9. Jste-li podnikatel, vadu vytkněte bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů od převzetí.

  10. Jste-li spotřebitel, můžete vady spotřebního zboží uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí.

  11. Práva z vad se neuplatní zejména na vady slevněného zboží, opotřebení běžným užíváním, odpovídající opotřebení použitého zboží nebo vyplývající z povahy věci.


VIII. Odstoupení od Smlouvy

  1. Od Smlouvy lze odstoupit v případech uvedených v těchto Podmínkách a zákoně.

  2. Jste-li spotřebitel, máte právo dle § 1829 občanského zákoníku odstoupit do 14 dnů od převzetí Zboží (u vícedílného plnění od převzetí poslední části). Odstoupení můžete poslat e-mailem nebo poštou; můžete využít vzorový formulář (Příloha č. 2).

  3. Odstoupit nelze v případech dle § 1837 občanského zákoníku (např. zboží upravené na přání, hygienicky zapečetěné po otevření, digitální obsah bez nosiče aj.).

  4. Lhůta je zachována, odešlete-li oznámení v jejím průběhu.

  5. Peníze (včetně nákladů na dodání do výše nejlevnější varianty) vrátíme do 14 dnů na stejný účet, nejdříve však po vrácení Zboží nebo prokázání jeho odeslání.

  6. Zboží pošlete zpět do 14 dnů od odstoupení; náklady na vrácení nesete Vy (neporušili-li jsme Smlouvu).

  7. Odpovídáte za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání nad rámec seznámení se s povahou a vlastnostmi.

  8. My můžeme odstoupit před dodáním Zboží z objektivních důvodů (např. výpadek dodávky) nebo při zjevně nepravdivých údajích. U nákupu podnikatelem můžeme odstoupit kdykoli i bez důvodu.


IX. Mimosoudní řešení sporů (ADR) a ODR

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, https://www.coi.cz.
Spotřebitel může využít také platformu pro online řešení sporů (ODR) Evropské komise: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Kontaktním místem v ČR je Evropské spotřebitelské centrum, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, https://www.evropskyspotrebitel.cz.


X. Závěrečná ustanovení

  1. Obsahuje-li náš vztah mezinárodní prvek, bude se vztah vždy řídit právem České republiky; práva spotřebitelů dle kogentních předpisů jejich státu nejsou dotčena.

  2. Veškerou písemnou korespondenci si budeme doručovat elektronicky. Naše e-mailová adresa je uvedena výše; my doručujeme na e-mail uvedený ve Smlouvě/Uživatelském účtu.

  3. Změnit Smlouvu lze jen písemnou dohodou; tyto Podmínky můžeme jednostranně měnit pro budoucí Smlouvy. Máte-li Uživatelský účet nebo pravidelné dodávky, informaci o změně zašleme min. 14 dní před účinností.

  4. V případě vyšší moci (např. živelní události, výpadky subdodavatelů apod.) neneseme odpovědnost za škodu; trvá-li déle než 10 dnů, můžeme my i Vy od Smlouvy odstoupit.

  5. Smlouva včetně Podmínek je archivována elektronicky u nás; vždy obdržíte tyto Podmínky a potvrzení Objednávky e-mailem. Doporučujeme si je uložit.


XI. Charakter a účel zboží

Veškeré zboží na www.nase3d.cz je určeno výhradně jako dekorativní, sběratelské nebo výstavní předměty.
Nejde o hračky ve smyslu směrnice 2009/48/ES o bezpečnosti hraček a nejsou určeny pro dětské hraní ani ke kontaktu s dětmi. Výrobky nejsou testovány dle požadavků na bezpečnost hraček.
Produkty mohou obsahovat drobné/pohyblivé části, ostré hrany nebo být z křehkého materiálu, a proto nejsou vhodné pro osoby mladší 14 let.
Produkty nejsou určeny pro styk s potravinami, nejsou vodotěsné a jsou určeny výhradně pro vnitřní použití (není-li výslovně uvedeno jinak).
Odesláním Objednávky potvrzujete, že jste se s výše uvedeným seznámili.


XII. Dodatek – personalizované / zakázkové produkty (§ 1837 písm. d) občanského zákoníku)

U produktů vyrobených podle Vašeho přání nebo zjevně přizpůsobených Vašim osobním potřebám (např. klíčenky s vlastním textem/číslem, barvou, unikátní kombinací znaků) nelze odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 14 dnů podle § 1829.
Objednávku lze bez sankce zrušit do zahájení výroby (personalizace). Po zahájení výroby je objednávka závazná.
Tato výjimka se nevztahuje na běžné, nepřizpůsobené produkty vyráběné do zásoby.


Příloha č. 1 – Formulář pro reklamaci
(nezapomeň v e-shopu zveřejnit i jako samostatný soubor/stránku)

Adresát: nase3d.cz / Helena Fialová, Riegrovo nám. 181, 394 64 Počátky, e-mail: info@nase3d.cz

Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: …
Jméno a příjmení: …
Adresa: …
E-mail: …
Zboží, které je reklamováno: …
Popis vad Zboží: …
Požadovaný způsob vyřízení (oprava/výměna/sleva/odstoupení): …
Číslo účtu (pro případ slevy/vratky): …

Datum: …
Podpis: …


Příloha č. 2 – Formulář pro odstoupení od Smlouvy (spotřebitel)

Adresát: nase3d.cz / Helena Fialová, Riegrovo nám. 181, 394 64 Počátky, e-mail: info@nase3d.cz

Tímto odstupuji od Smlouvy: …
Datum uzavření Smlouvy / převzetí Zboží: …
Jméno a příjmení: …
Adresa: …
E-mail: …
Specifikace Zboží: …
Způsob vrácení peněžních prostředků / číslo účtu: …

Datum: …
Podpis: …


 Závěr:

Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že byl seznámen s těmito podmínkami a že s nimi výslovně souhlasí.

Pro další informace nás neváhejte kontaktovat.

 

Datum:    4.11.2025

Podpis:    da308a50-3a37-484b-8428-1043d84fabdd_1


 

Nase3d.cz na Firmy.cz